torsdag 24 maj 2007

Jag lämnar aldrig Gbg!

Fortfarande lite trött efter resan till Göteborg igår. Uppe vid 5 och hemma 8, alltså en hel dag med shopping och lycka var ett litet ord för att beskriva det jag kände. Gjorde en massa fina fynd, men märkte nu när jag plocka in allt i min garderob att jag hade behövt köpa lite nya kortärmade tröjor. Menmen hittade en studentklänning, inte Filippa K men en annan nästan lika bra :)



Idag blev det lite utflykt/terapi med min sötnos Tilda. Åkte till Sölvesborg för att tilda skulle färga håret, blev himla bra samt en caffe latte. Besökte även Valje och en nostalgitrip blev ett faktum, pratade om hur vi 2år tidigare cyklat från Bma till Sölve, då det var killebomfestivalen...kommer fortfarande ihåg hur vi slet som djur på den lilla cykel,haha!



Åkte sedan hem till Linda för att prov uppsätta håret till balen, blev himla bra (synd bara att man såg mina fräknar hela tiden, det var irritation). Körde vilse på Näsby...hur man nu kan göra det? Och upptäcker helt plötsligt att jag kör på fel körbana, skyllde på att jag var ny i staden..haha...jag i ett nötskal!!

Inga kommentarer: