fredag 16 februari 2007

Lov och stress hand i hand

Äntligen sportlov! Ska bli skönt att få ta det lite lugnt, eller?
Tänkte ta det lite lugnt nu på dan med en cosmopolitan och sedan dra in till Tilda, men nej nej jobbet ringer och har så lite folk att dom ska komma och hämta mig hemma! I förtagsbilen, hahaha! Ibland är bara folk för desperata.

Köpt kläningen nu som jag tittat på så länge, inget speciellt med den men mitt snåla jag vill inte släppa till. Bestämt mig för att gräva ner henne nu denna vecka. Och Nina fått höra sanningen om den brutna handleden, oj oj.

Ska göra om rummet. Redan hittat allt jag vill ha förutom sängbord, men dom på IKEA kan säkert hjälpa mig :) Så finns mycket man ska göra. Fira alla hjärtans dag imorgon, vet inte riktigt vad som kommer ske...fick bara reda på att finkläder skulle på..hm..