torsdag 15 februari 2007

Mrs Lonely

Alla hjärtans dag igår.....och jag är ENSAM eller kanske inte helt ensam mamma var också hemma. Vi hade blivit helt övergivna av våra män, så vi fick fira ensamma. Så är det med en hårt arbetande man i sitt liv, så vi har helt enkelt flyttat på det och ska fira det på lördag (då det även är min namnsdag, VIKTIGT!) Fick en chokladask och Grease biljetter av mamma och pappa, så jag, mamma och syrran ska till Malmö den 4 mars på det :)

Gjorde världens tabbe idag. Glömde att vi inte behövde vara på svenskan imorse så jag åker in som vanligt till 9.20 då vi börjar och får reda på detta och inser då att jag får nu vänta till 11.10 till nästa lektion, Aj Aj Aj. Har en även idag tjafsat/bråkat med en finsk äldre dam, Oooops!

Fredag imorron då det antagligen blir en mysig tjejkväll någonstans i Skåne....

1 kommentar:

Unknown sa...

haha ;D Tjejkväll?! Singstar i alla fall!