onsdag 21 mars 2007

Ahh, jag är helt slut!
Har så himla mycket att göra i skolan just nu, och hur vet man det? Jo man vet det när man inte ens har tid med att göra roliga saker. Då har man för mycket att göra!
Har iallafall blivit färdig med historian nu. Suttit med det hela kvällen. Längtar efter min stora, mjuka och helt underbara säng :) älskar den!

Imorgon studiedag, vilket bara betyder en hel dag med härligt ännu mera pluggandet. Har hur mycket böcker som helst, men känner faktiskt att jag kommer hinna göra mycket imorgon så då kan jag om jag har tur ta det lite lugnare i helgen :) Party! Party! ;)

Hahaha äcklig liten pojke igår: "Ska du följa med" usch obehaglig!
Bara denna helgen också och sen är det mesta i skolan över, underbart. Sen ska jag ta tag i mitt renoverande av rummet, som fått ligga och vila nu ett tag, och sen börja planera inför resan. Kan fortfarande inte fatta att jag lyckades.

hmm...Paris, Rom eller kanske Milano.....

Inga kommentarer: