lördag 24 mars 2007

Kväll med absint och kuken

Helt sjukdag igår alltså.
Torsdags studiedag, plugga hela dagen, men blev ändå inte färdig med det jag skulle göra. Drar hem till Sterner och myser lite, haha hon plockar fram en jäkla julkaka vilket blev illa. Åker hem och mår jättedåligt, så vaknar mitt i natten för att jag måste gå upp och spy! Urk.

Har jättesvårt för att somna om pga spysmak i munnen! Urk.
Somnar tillslut om. Pappsen kommer och väcker mig kl 6 på morgonen! Dags att dra till Ullared. Haha var så trött att jag hallicunerade och då, då är det illa.
Känner mig piggare framåt dagen och när Stern ringer, så bestämmer vi oss för utgång när jag kommer hem. Var tillbaka i Åhus igen vid 8 börjar då göra mig iordning och är i stan 10. Har blivit en riktig speedy gonzales ;)

Kvällen igår kan bara beskrivas med ett ord, Obeskrivligt.
Det var så jäkla kul, men stackars kuken fick gå och lägga sig och kom aldrig ut. Drar vidare till Skough där ett antal shoots slinker ner bara Max och Johans fel! (och absint,vill aldrig höra ordet igen)
Drar sedan vidare till Class och träffar min käre snoffe (L) Går vidare till Banken där jag får använding av Brunos danlektioner, haha.

Blir utgång ikväll också om allt blir som planerat, men har bestämt mig för att vara chaufför ikväll. Måste vara pigg till imorgon när jag ska plugga religionsprov

Fått livstecken från min man idag. Han ringde till mig(L) Saknar han så himla mycket. Bara 10 veckor kvar. Synd bara att jag var jäkligt bakis när jag prata med honom. Stackars knytet!

1 kommentar:

Unknown sa...

ojoj bruden! låter spännande det här. :D När skall du bjuda med tant tilda ut i vimlet då? Tycker det var längesen du ringde nu.. :P Har försökt nå dig. Ciao