lördag 14 april 2007

Är helt färdig med renoveringen av mitt rum nu, fast inte riktigt städat upp allt...
Lovet är redan förbi i ett svisch, men hunnit göra lite iaf. Träffat alla min vänner, förutom linn förstås som är i frankrike med phillipe.
Ute i onsdags, blev riktigt mysigt faktiskt. Klassen är alltid lika härlig :) jobbigt att vissa inte kan hålla sina händer (o allt annat) i styr.....trodde aldrig jag skulle komma därifrån men främst för smärtor i fötter pga nya skor, haha som vanligt.

Pappa rymt iväg med min bil, känner mig som en fånge i mitt eget hus....vägrar cykla!
Ikväll bär det av till klubbstugan i Balsby...hur nu det ska gå till, är alltid lika öppen för roadtrips, loves them!

Sitter o tänker på vem jag ska terrorisera..hm..hatar par! varför är helt plötsligt hela min vardag fyllt med par, vill slå ett slag för alla singlar!

Inga kommentarer: