måndag 2 april 2007

Sommaren är här :)

Ännu en vecka sprungit iväg...
Hållt mig förhållandevis lugn i helgen, laddar för Granada på lördag weeii va najs det ska bli ;) Jag och Stern kan bara bli farligt tillsammans.

Fredag: Drar hem till syrran och blir helt förälskad i en frisyr som jag fann i hennes bröllopstidning...Måste ringa frisören till balen! Jag och Stern får rycket vi sätter oss i bilen och drar till Karlshamn...hm...haha en underbar biltur :P Titta på Ninas kvällsbok faktiskt en besvikelse.

Lördag: Värsta scenariot inträffar. Går in på Lundbergs för att köpa väska och systerdottern följer med in. Hör helt plötsligt utanför på gatan hur folk skrattar och pekar och stannar utanför affären....Ungen sitter i skyltfönstret!! Så det är bara för mig att kravla mig ut i fönstret, vinka till vår enormt stora publik (långlördag) jagar runt efter Nellie i fönstret, får tillslut ner henne och när jag kommer ut ur affären hörs ett jubel av folkmassan och applåder.....Så pinsamt...(förstörde hela deras skyltfönster!)
Kvällen blir det SingStar hos Espelund. "Lugn Perra vi hittar en fest där du kan nita någon"

Söndag: Loppis i Österslöv med Tildis och Malin, mina sötnosar. Grillning i båthamnen, himla mysigt. Får såna vårkänslor (Love it!)

Pratade med mannen i lördags. Bara 2 månader kvar. Miss him!

Inga kommentarer: