måndag 20 augusti 2007

Golden Crew

Var då äntligen dags för möhippa a'la Helsingborg. Dagen var fylld med ett tajt späckat schema av roligheter och bus! Det hela började väldigt dåligt med dålig timelimit = Sandra försenad, turen var bara att huvudpersonen med halva möhippegänget i limo också var försenad. Tur! Sedan när jag och Louise äntligen hittade till det lilla haket på stranden börjar det regna. Dagen i fullo bestod av:

Trekamp= armbrytning, pilkastning (på svärmor,blivande mannnen och mannens ex,haha!) och fotboll, vilket var svårare än vad det låter.

Klarinettspelning = samla ihop 100kr på 30min på stan, med hjälp av en klarinett och mycket charm.


Fixa outfit för kvällen= alla tvingades först göra någon sorts utsmyckning som kunde hänga (jag kan ju säga att manliga könsorganet och kvinnlig kroppsform var populärt). När detta var gjort får vi alla reda på att detta ska hänga på Tilles utgångs-outfit (bäst var att hon själv gjort den värsta utsmyckningen!)

Strip-aerobics = tycker iaf inte jag behöver någon större presentation. Vill även här upplysa om att allt som hänt och skett under dagen finns fångat på film. Hemska tanke!

Middagsbjudning = blivande bruden ska på 30min fixa mat till oss andra med råvaror vi köpt samtidigt som hon har ett barn och gäster som är mycket krävande.

Efter ett fullt ös och så festande hela dagen ser jag inte framemot 1h 30min hemkörning när jag kör från Helsingborg närmre halv 1 på natten.

Inga kommentarer: