lördag 4 augusti 2007

Lyckan är som gjord! Sitter vid min kassa på Ica när jag helt plötsligt slås av en varm ljus stråle mot ansiktet...Det är solen! (kommer sedan på en urlöjliga ursäkt för varför jag måste gå ut). Känns som om man vaknat till liv igen och att jag numera ser allt väldigt positivt. Ingen kan förstöra denna dagen för mig!
Gårdagens kväll kan bara beskrivas med ett ord: Lattjo Lajban,haha. Hade myskväll med Linn o Phillipe i systers hus. Det var allt mycket underhållande!
" Jag är ju sexigast naken"
" Dom ger henne en runkdunk i ryggen"
"Asså det är ju sexet"
Och när Phillipe får frågan vad "Nicke och Nille" i barnprogrammet heter egentligen utropar han glatt: Lattjo Lajban....smart kille det där, haha!


Suttit i min kära kassa idag....Måste nu åka hem till systers hus och städa :(
Men dagen räddas med en mysig grillning i Fjälkinge

Mina favoriter

1 kommentar:

Unknown sa...

hihih..Stranden imorgon Sändy?