tisdag 27 november 2007

Byebye Nanny

Min sista dag som barnflicka är idag (ska komma ihåg att lägga in bilderna på dem,så ni får se mina underbara små pojkar). Helgen varit stressig, men händelsrik än en gång! Var på stan i fredags med Tilda och Snoffe för att försöka hitta kläder att ha på mig ,men hittade bara en! Väldigt dåligt utbud i staden tycker jag. Ska ge det ett försök till med Linn imorgon, för har ju verkligen inget att ha på mig!
Det är så mycket stora fester som ska avklaras innan man kan sätta sig på planet på Tisdag. Helt sjukt att det är på Tisdag!! Ska fixa lite inför festen ikväll. Hemlisar.




Bjuder på några bilder från helgen:




3 kommentarer:

Unknown sa...

AHHHH - PÅ TISDAG???!!!

Unknown sa...

Jag har skrivit om dig och johan i min blogg :d

Anonym sa...

Julia ju :D