onsdag 21 november 2007

Willys är farligt



Följde med min syster till Willys för att handla till det stundande barndopet på Söndag. Om man är van vid Ica så är Willys mycket läskigt! Det finns inget system. Direkt innanför dörren var det godis, efter kylvaror var det godis, mitt ibland frukten var det godis, vid brödet var det godis och sedan vid kassorna var det så klart G-O-D-I-S!!! Jag vill inte vara elak, men det kanske därför är av vissa anledningar som både kunderna och personalen är lite mer "storväxta" än vi andra. Usch det var elakt sagt! Menmen får väl då påpeka mitt eget lilla fel...det blev en påse Skumtomtar. Men jag säger då det att jag inte lämnar Sverige utan att ha ätit Skumtomtar och Lussekatter!





Me just lööv skumtomtar och lussekatter ;)
Nej, nu ska jag ut och springa av mig skumtomtarna
Tjing! (linn nu har jag fixat så du och andra anonyma kan kommentera!!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lussekatter är MUMS!
Stan imorrn då?
Jag ringer dej snart för att kontrollera att du pratat med Tilda och så :) pusssssss snoffe

Unknown sa...

:) Mums! Skumtomtar!!! :) JAG KÖPTE TVÅ PÅSAR IGÅR!!!!