onsdag 21 maj 2008

Plans

Vet att jag varit dalig pa att skriva pa sistone, men har varit pa lite semestertripp och denna veckan har jag knappt suttit vid datorn.

Ar i full rulle pa att fixa infor Js fodelsedag. Har bestallt tartor, kopt present och fixat en overraskningsfest som ska aga rum pa restaurang Metro pa lordag, forsok komma dit dar om ni kan :P Ska aven forsoka fixa en liten skattjakt. Jag som ni ser jag har inget battre for mig, det storsta i mitt liv just nu ar en fodelsdag menmen sa ar det nar man ar arbetslos. Idag daremot ska jag bara ra om mig sjalv, kanner att jag kort alldeles for hart pa gymmet eftersom det knakar lite overallt nar jag gar, sa idag blir det sola, massage och ikvall bio...Love

Nasta vecka ar det dags. Det ar veckan da vi ska boka var resa till Laos!

Inga kommentarer: