söndag 25 maj 2008

Surprise!

Hade fixat en stor overraskningsfest for alsklingen i Lordags och snacka om att han blev chockad. Fick allihopa till att ignorera honom hela veckan, stackarn var sa deppig och nere, men sen nar han oppnade dorrarna till Metro i Lordags och ett storslaget: SURPRISE! ropade sa var det med forvirring, skratt och tarar som foljde. Han hade inte anat ett dugg. Ar sa stolt over mig sjalv :)





Personalen pa Metro for sa pa gang over hela festen, sa jag hade innan pa dagen varit dar och lamnat ett tartan for kvallen, sa efter att det plockat undan maten kommer en liten kambodjanska och knackar mig pa axeln: "Sandra, ar det dags for tartan nu" (det hande manga ganger under middagen). Tillslut smyger jag ut i koket satter i 21 ljus i tartan och det slacker ner hela lokalen och stanger av musiken och hela restaurangen borjade sjunga Happy Birtday, det var maktigt! Sen blev det lite presenter bl.a tva Cds (karaoke) med Kambodjas greatest hits, haha!
Senare drog vi vidare till River lounge och staplade till slut hem vid halv 4. Efter lite mat i kroppen (kunde inte ata nagot pa restaurangen) sa somnade vi tillslut.

Idag ar det hans riktiga fodelsedag,sa idag var det bara att knallra upp vid 6!! Sedan blev det champagne, Cafe Chocolate tarta, franska ostar och foccaccia direkt fran bageriet, mums!
Vad som hander ikvall atersta att se.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅH, det ser ju fantastiskt roligt ut !!! :)
Jag saknar dej så troligt mycket, hade behövt dej hemma hos mej nu! Fick du rätt på min mail-adress? pussar! sofia

Unknown sa...

Kul med party! :D
Hälsa grattis!
Jag har skostrl 38 ;P