söndag 8 juni 2008

Annu en helg bara passerat i ett svep. I fredags hittade jag antligen den kambodjanska korven som jag har letat sa lange efter. Jag, Savin och Sarah hade korvsmakning i fredags...jaja, Wes, Johan och Steve var dar ocksa men det prata bara massa jobb. Wes ska namligen ta over Johans jobb nar vi aker, men iaf jag har hittat korven. Ska smuggla med mig ett halvt kg korv till Sverige :P Sedan drog vi vidare till Elsewhere som hade sin manadsfest, forsta fredagen i varje manad arrangerar de alltid en jattestor fest. Var ratt trott, men kul och traffa folk som man inte sett pa lange.

Igar sa hade vi Laos planering :) J. ska inte aka till Laos har han bestamt nu! Han vill inte lamna barnhemmet nu mot slutet, sa det blir jag och tjejerna som drar till Vientaine, Laos. Ska fixa vara biljetter efter jobbet idag. YEAH!! Aker nasta vecka och ska vara borta hela veckan.

Har bokat stallet dar vi ska ha var avskedfest ocksa. Det blir deluxe sviten pa Villa Langka, med egen stor terass lite lounge horna i rummet och med utsikt over poolen som vi alla far bada i. Det kommer bli saa kul! Ska en massa plockmat, snacks, musik och dricka. Det basta ar anda att vi ska sova dar sedan, sa harligt med nast sista kvallen i en Deluxe svit med frukost serverat pa morgonen :) Jag kan knappt barga mig.


1 kommentar:

Unknown sa...

Du verkar ha fantastiskt kul där borta... Kanske du tycker vi e tråkiga när du kommer hem?! :)
DU är bjuden på min 20-års fest, den 11 Juli. Kolla så du e ledig då!
DU MÅSTE!!!!!!
Love u