torsdag 3 april 2008

Cravings

Far alltid sadana cravings precis innan jag ska ha min mens. Tillraga pa allt fick jag aka hem fran jobbet igar, blev jattedalig i magen, sa "satt fast" pa toaletten i typ en timme. Not nice.

Kande mig battre pa kvallen sa bestamde oss anda for att ut och springa, men var alldeles for matt och hade cravings pa allt som var onyttigt. Tog en promenix i typ en timme och kolla in den nya fontanen. Riktigt fin. Nar vi stod dar, sa borjade det blixtra och inom loppet av 10min borjade det osregnar, och ar det regnar har sa regnar det verkligen. Halvsprang tillbaka i regnet, men J. hade i smyg tagit med sin pengar, sa vi sprang inom "apoteket". Antligen fick jag bot pa mina cravings. Jag kopte Maltesers och J. Bounty. Det var ljuvligt och sa langesen.

Ikvall blir det forfest hos oss och sedan utgang pa Elsewhere. Sitter aven nu och kollar inne lite hostels och hotell till nasta, da det bar av till Vietnam och Ho Chi Minh City. Hurray.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vadå, vad ska ni göra i Vietnam?

Jag är stor, ja! :)
Men det är en hel bebis där inne ju Förhoppningsvis...^^

Anonym sa...

woohoo, en liten semester tripp, förresten vet jag att jag är en hemsk människa som inte svarat på ditt sms, och när jag tänker på det nu så blir jag ännu argare! FY MIG! men nu är jag så trött, jag ska jobba HELA helgen, och då menar jag HEEELA! men jag känner in hångethetn på pengarna! SAKNAR DIG MAASSSOOOOR ! pusspuss / Linn :D