onsdag 9 april 2008

Det ar over nu...

Min karriar som engelska larare ar snart over (sista dag imorgon). Blir inkallad pa kontoret igar av min chef. Anledning till att hon vill att jag slutar ar att jag inte respekterar hennes auktioritet. Vilket pa hennes sprak betyder fjask! Jag blev sjalvklart ratt upprord och la korten pa bordet och fraga varfor hon var sa elak mot mig och ingen annan. Da svarar hon: "For att du har varit under obeservation, Jag ville se hur mycket du klara av". Sedan fortsatte hon med att saga att hon ville se om jag skulle respektera henne och vara trevlig mot henne aven om inte hon var det tillbaka. Jag hoppas ninu forstar vad jag menar med att min chef ar knapp. Jag hatar henne.

Skont att slippa henne, men det blev med sa kort varsel, jag har inget jobb nu, jag kommer bli en fattiglapp och far snala for resten av tiden som ar kvar. Jag har fortfarande en hyra att betala...

For tillfallet... My life sucks.

1 kommentar:

Unknown sa...

Sandra. Kom hem!

Usch och fy.. vilken idiot hon verkar vara.