måndag 7 april 2008

Kackerlacka

Johan var sjuk igar, sa jag skulle vara gullig och pyssla om honom lite. Men forst hade jag ett ton jobb att fixa och sen lagade jag mat, kopte godis till honom och vi kollade pa film. Ackligaste upplevelsen igar var nar jag gick ner till resebyran for att kopa bussbiljetter till oss. Sitter och pratar med sekreteraren, san tur vi hade vi fick tag pa de sista 3 biljetter som fanns till Ho Chi Minh pa lordag. Sen nar jag sitter dar och tjuvlyssnar pa nar hon ringer och gor var bokning kanner jag nagot som kittlar pa min fot. Tittar ner och ser en, 1dm stor kackerlacka sitta pa min fot. Uhh vad laskigt!
Hade lite svart for att sitta still sen. Hon trodde jag var kissnodig sa hon skyndade sig lite extra,haha.

Ar fortfarande lite dalig i magen. Trist. Far sadana krampkanningar.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men blä.

stackars sandras mage...
Hoppas du inte blir värre :(