onsdag 23 april 2008

Take care of me

Morgonen idag har varit sa relaxing och helt take care of me, hehe.
Satt och laste lite, la pa en ansiktsmask, scrub, skoljde med renande vatten, rakade benen och smorjde in mig i min Mandarine body butter. Kanner mig bara sa frasch nu! :)

Kanner att det borjar sma kurra i magen, sa ska se om jag kan jaga fatt i en mango-stand hade suttit sa fint just nu. Sedan blir det att ga till datoraffaren for lite pushing (skalla), datorn har varit dar nu i en vecka och det borjar kannas valdigt skumt utan den. Sedan blir det en fika med Patricia pa Livingroom (om jag hittar dit,haha). Ikvall ska jag laga hemmagjord pyttipanna, kanner mig sa huslig. Igar forsokte jag gora negerbollar eller nej sa far man inte saga, chokladbollar, var inte gott men J. klagade inte han fick ner flera stycken ratt snabbt...

Var pa Metahouse igar och sag en tyskfilm dubbad till Thailandska, inget att rekommendera och inte filmen heller. Se inte "Good bye Lenin" for det ar den inte vard! Pust.....maste storhandla ocksa. Inte kul att ga hem med handerna fulla med kassar i gassade 45 gradig sol och sedan ga upp 6 trappor for att komma till lagenheten, du blir svettig!!

Hoppas det blir battre. Gillar inte saker som gor ont (och kostar pengar)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för de fina blommorna!!
Vi blev superröda när det hade kommit blomsterbud - inte varje dag det händer! Ni är så gulliga...

Liva har fått upp i vikt! Wiie! Jag var helnojig att inte amningen skulle funka, men det gör den! :)
Hon vill träffa Tant Sandra...

Kraaam!

Anonym sa...

Good bye Lenin är ju bra, kanske inte på thailändska, men men! Jag är sjuk nu, eller iaf jätte förkyld, och när ska du svara på mitt väldigt trevliga mail?! jag tycker jag har väntat ganska länge på ett svar nu! kom igen din slöis! :D saknar dig massor, puss&kram Linn