tisdag 1 april 2008

Pincett jakt

Var pa pincett jakt pa Lucky igar, for sjalvklart har jag ju nu glomt kvar min hemma i Sverige. Forsokte med kroppssprak forklara for en kille vad en pincett var for nagot, vilket maste satt valdigt underhallande ut. Det hela fortsatter med att jag infor typ hela personalen visar denna lilla sketch av forklaren pa vad en pincett ar. De ger mig en rakhyvel. Jag forsoker igen. Da hanvisar de mig till kassan, sa jag far sen visa samma sak for hela kassapersonalen + allt folk som stod i ko. For att komma fram till att de nog inte hade "var det nu var jag leta efter". Pust!



Ska kora inom apoteket pa vagen hem pa jobbet. Apoteket lyder sahar i PP, det som inte finns nagon annanstans finns pa apoteket och det ar 100% sanning. De har mat, chips, smink, massa lotions, godis i hela stora affaren, men langst in i en mork lite vra finns tva hyllor med bandage och plaster. Mycket praktiskt apotek, eller hur?



Akte inom resesbyran igar for att kolla hur mycket det kostar att flyga till Laos

Inga kommentarer: