tisdag 8 april 2008

Usch, jag blir sa trott pa detta elande! Blev inget springande igar heller for da var jag sjuk (igen), min magont har inte slappt nagonting och igar kvall nadde det sin topp. Skulle egentligen pa ny Valkomsmiddag med organisationen, men istallet blev det att ligga hem och kurera sig. Uh har ont i min mage. Varsta ar om det inte forsvinner och maste aka till SOS sjukhuset som ar svindyrt, ett besok gar pa 700kr!

Som att man inte fick nog av kackerlackan pa resebyran, sa nar jag sedan gjorde mig redo for sangen sa lyfter jag pa kudden....och dar var en skitstor kackerlacka. Dom forfoljer mig. Det varsta ar nog att den legat dar nar jag lag dar. Bluah ryser av bara tanken. Fanga in din i ett glas och kasta ut den pa balkongen.

.Hatar kackerlackor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blää och tvi, jag hatar också kackerlakor!!!! (och alla andra så sliskiga kryp...) det har varit invigning på Ica idag, sjukt snyggt blev det faktiskt, kändes grymt konstigt att klä upp sig för att gå till jobbet, men men KUL VA DET! Ingrid är bäst på fest (och sanna med för den delen, men hon var inte där!) det har hänt massa mums så vänta dig ett mail i helgen! ha det underbart bra, puss&kram Linn

Unknown sa...

Men fy faeen va äckligt..
räliga djur. usch usch.

säger det igen; MISS U